Zoals eerder in de weekbrieven aangegeven levert uw kind op dinsdag 7 juli de boeken in. Het inleveren van de boeken verloopt dit jaar anders. Van Dijk heeft u hier reeds over geïnformeerd.
Van Dijk heeft aangegeven dat de leerlingen pakketten dienen te maken van de boeken, bijv. door het samen te binden met elastiek of bij voorkeur in plastic te wikkelen, met daarbij het inleverformulier duidelijk zichtbaar toegevoegd. Ons advies is een duidelijke foto te maken van dit pakket, zodat bij ‘problemen’ met betrekking tot inleveren, duidelijk te zien is welke boeken u heeft ingeleverd.

De mentoren maken deze dag van de gelegenheid gebruik om het overgangsbewijs uit te delen aan hun leerlingen. De mentor ontvangt de mentorklas een half uur voordat de klas aan de beurt is om de boeken in te leveren. Na het uitdelen van het overgangsbewijs gaat de klas gezamenlijk de boeken inleveren.

Klik hier voor het schema met tijden en de lokalen waarop de onderbouwleerlingen op school worden verwacht.

Klik hier voor het schema met tijden en de lokalen waarop de bovenbouwleerlingen op school worden verwacht.

Met betrekking tot het inleveren van de boeken vindt er dit jaar i.v.m. corona een wijziging plaats. Het inleveren van de onderbouwleerlingen zal plaatsvinden in de aula van het juniorcollege en de leerlingen van de bovenbouw vindt plaats in het seniorcollege.

– De ingang is op beide locaties via de hoofdingang.
– De leerlingen van het juniorcollege zullen via de zijkant van de kantine de school verlaten.
– De leerlingen van het seniorcollege zullen via de achterzijde van de aula de school verlaten.
– Bij beide uitgangen zal nog een traktatie op de leerlingen wachten, zodat dit toch wel bizarre schooljaar op een positieve manier kan worden afgesloten.

Voor de leerlingen is dit de laatste mogelijkheid om hun kluissleutel in te leveren. Mocht deze sleutel kwijt zijn, dan dienen de leerlingen die dag € 10,- te betalen.
Mocht u nog vragen hebben, dan horen wij dit graag. U kunt ons bereiken via info-blc@ogvo.nl.

Met vriendelijke groet,
Team administratie